USLOVI KORIŠĆENJA
Na uslove poslovanja primenjuje se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o obligacionim odnosima kao i ostali važeći propisi Republike Srbije.
Pre započinjanja procesa kupovine preko internet sajta www.watch.rs, potrebno je pažljivo pročitati „Uslove korišćenja“, i upoznati se sa pravima i obavezama. Ovu internet stranicu uređuje Watch is Watch d.o.o. sa sedištem na adresi Zaplanjska 32, 11000 Beograd, matični broj: 20784245, PIB: 107341216.
Watch is Watch d.o.o. zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Ovi Uslovi korišćenja propisuju uslove i pravila koji se odnose i na korišćenje internet sajta od strane Kupaca.
Garancija kvaliteta
Watch is Watch d.o.o. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove snosi Watch is Watch d.o.o. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa računom. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Cena artikala koja se naplaćuje prilikom isporuke je zvanična cena koja je važila na dan porudžbine. Watch is Watch d.o.o. ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10 000 je navedena cena 100 din, i sl.
Dostupnost artikala
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku
Radno vreme
Watch online prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni. Radno vreme Call centra je: pon-sub od 9 do 16h.
Cookies
Naša Internet prodavnica koristi „cookies“ da vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta vašim potrebama.
Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus vašem računaru.
Cookie-i su jedinstveno dodeljeni vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će vam uštedeti vreme.
Sve informacije se čuvaju na sigurnom i u skladu sa internom polisom o bezbednosti mogu biti upotrebljeni za:
Zaštiti privatnosti korisnika
Sve informacije se čuvaju na sigurnom i u skladu sa internom polisom o bezbednosti mogu biti upotrebljeni za:
1. Proveru i isporuku narudžbina
2. Pružanje podrške kupcu
3. Pomoći pri sprečavanju prevara (provera kreditne kartice)
4. Administracija nagradnih igara
5. Vođenje vaše istorije kupovine
Prilikom kreiranja naloga na www.watch.rs ili kreiranja narudžbina saglasni ste sa gore navedenim stavkama o upotrebi podataka.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogucili kupcima jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.
U ime internet Watch d.o.o online prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Watch is Watch d.o.o odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Registracijom na sajtu dajete odobrenje da Watch is Watch d.o.o. može da Vam na vašu mail adresu ili na telefon šalje obaveštenja o novostima u kompaniji. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.
Pravo na odustajanje
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Watch is Watch d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem ( fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti) , da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/ izjava o odustanku ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Obrazac/ izjava o odustanku mozete da preuzmete na ovom linku – “Izjava o odustajanju”-.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Po isteku 14 dana nakon što je kupac poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.
Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Isporuka
Nakon potvrđene porudžbine stići će Vam mejl potvrde da je Vaša porudžbina spremna za isporuku. Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.
U slučaju reklamacije ili bilo kakve primedbe obratite nam se na mejl adresu: info@watch.rs i žalba ili reklamacija će u najkraćem roku biti obrađena.
U slučaju zamene artikala toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Kuriri Daily Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16h.
Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja.
Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem mejla info@watch.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Reklamacije
– Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +381 60 8382 117 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@watch.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
– Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 60 8382 117 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@watch.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
– Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice, koji zajedno sa obrascem zahteva za reklamaciju, treba da pošaljete na adresu info@watch.rs. U slučaju reklamacije toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Reklamacioni list mozete preuzeti na ovom linku –“reklamacini list”-.
Povraćaj sredstava
Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon +381608382117 ili nam pošaljite email na adresu: info@watch.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, naša Internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Načini plaćanja
Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti na više načina:
plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke , platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu, na račun u banci.
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.
Plaćanje karticama
Svoju porudžbinu možete platiti koristeći istaknute platne kartice na stranici Korpa, ukoliko je ovaj metod plaćanja ponuđen. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online poručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:
Broj kartice,
datum isteka i
CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa vaše kartice.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko naše Internet prodavnice mora ispunjavati sledeće uslove:
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.